sobota, 25 maja 2013

Startujemy !!


Aktualizacja:
Najbardziej hardcorowy zestaw / ćwiczenie - ćwiczenia na ręce, mam flaki na rękach praktycznie nie używam tych mięśni ( NIE MAM TAM MIĘŚNI ;O)
Najbardziej przyjemny zestaw ćwiczeń - rozgrzewka i nogi :)
Zestawy ćwiczeń, które znałam to - Mel B
Zestaw, który mnie zaskoczył - ręce
Nie wykonałam - ćwiczenia na boczki

Brakowało mi w maratonie - czegoś na biust (zapominamy o tej partii ciała)
Co poprawiłabym w drugiej edycji - godzinę ćwiczeń na bardziej wieczorną i najlepiej w piatek

Czekam na druga edycję i wielkie ukłony dla Mokah !!!


Tym czasem miłego weekendu :)

2 komentarze:

  1. fajnie ze chcesz przystapic do drugiej edycji coraz wiecej dziewczyn juz chce druga edycje dlatego pewnie w ciagu 2 tygodni spodziewaj sie kolejnego maratonu i mysl nad nowym zestawem ;)

    pozdrawiam :)))

    milo mi ze zrobilas ten trening <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Nominowałam Cię do Liebster Bloga :)
    Pozdrawiam :)
    http://zmienicsiebie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń