niedziela, 12 maja 2013

Nie lubię niedziel,
a wręcz nienawidzę.... Zawsze wyglądają tak samo i zazwyczaj dołują, a gdy siedzi się jeszcze w szkole to już w ogóle jakiś dramat. Życie towarzyskie umiera śmiercią naturalną. Nie wiem czy Wy też tak macie teraz, ale ogarnia mnie takie zmęczenie, że nie daję rady. Z połową rzeczy ledwo się wyrabiam, szoruje nosem po podłodze. Koniec z użalaniem się. Pora podsumować ten tydzień, który obfitował w zdrowe menu. Zawitała u mnie kasza jaglana, płatki owsiane i jęczmienne, soczewica, warzywa i owoce :)
Zatroszczyłam się również o stronę kosmetyczną. Kremy z Eveline goszczą u mnie już od pewnego czasu, olejek rycynowy ( foto nie pomalowanych rzęs, zobaczymy jaki da efekt po miesiącu) i lakier w moim ulubionym kolorze.  Dzisiaj zatroszczyłam się o dzień jutrzejszy. Przygotowałam groszek z płatkami jęczmiennymi i siemiem  lnianym oraz twaróg z pomidorami i oliwkami. Zawsze rano mam problem jak otwieram lodówkę bo zjadłabym coś, ale nie wiem co. I tak mój zestaw codzienny, najprostszy i ulubiony to trzy łyżki płatków owsianych zalanych wrzątkiem, garścią słonecznika, wymieszane z małym jogurtem naturalnym. Niestety mam teraz mało czasu, ale będę się starała ćwiczyć i zdawać relację z tego co u mnie słychać. Trzymajcie się gorąco babeczki! W górę serca, waga w dół!! ; )
soczewica zielona wymieszana z kasza jęczmienną 

jaglana na mleku z jogurtem i dżemem ( śniadanie godne króla)


to teraz kosmetycznie

bardzo nie lubię się malować, dlatego ograniczam sie do rzęs i czegoś ochronnego na usta (polecam wazelinę ). pora zacząć dbać o rzęsy by nam dłużej służyły 


Push-up stosuję już od dłuższego czasu i muszę przyznać, że ujędrnia i jeden wielkie plus-cena. ostatnio dorwałam te dwa kremy w super cenie po 9.99 zl


jedna warstwa tylko ;)



2 komentarze:

  1. Śliczne zdjęcia :). Za Slim 3D nie przepadam, strasznie nie lubię tego efektu chłodzenia :(.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też właśnie nie przepadam, ale że cena była tak niska to wzięłam. Mimo to jest dobry, gorszy jest czerwony co rozgrzewa ;O

      Usuń